۲۳ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۱۵

گزارش خبری مهر/

پیروزی متین ورامین مقابل الزهرا لبنان/ صعود مقتدارنه متین به مرحله دوم جام باشگاه‌های آسیا

پیروزی متین ورامین مقابل الزهرا لبنان/ صعود مقتدارنه متین به مرحله دوم جام باشگاه‌های آسیا

ورامین - خبرگزاری مهر: تیم متین ورامین در سومین بازی از مرحله گروهی مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا مقابل نماینده لبنان پیروز شد و با اقتدار به مرحله بعد رقابت ها صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز تیم والیبال متین ورامین قهرمان لیگ برتر و نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا در سومین دیدار مرحله گروهی این مسابقات به مصاف الزهرا لبنان رفت و در یک بازی برتر و حساب شده مقابل حریف خود به پیروزی رسید.

تیم متین ورامین در دو بازی گذشته خود توانسته بود نمایندگان ژاپن و ویتنام را با اقتدار شکست داده و با اندوخته مطمئن شش امتیازی به مصاف نماینده لبنان برود اما شاگردان بانیولی مصمم بودند تا با شکست الزهرا با کسب امتیازات کامل، خط و نشان جدی برای سایر رقبا بکشند.

اما در نقطه مقابل تیم الزهرا لبنان که در ابتدای مسابقات، کارشناسان برای این تیم شانسی قائل نبودند، بسیار خوب عمل کرده بود و توانست در دو بازی گذشته خود نمایندگان ویتنام و ژاپن را با نتایج مشابه سه بر دو شکست دهد و با کسب چهار امتیاز در رده دوم این گروه قرار بگیرد.

در حقیقت این دیدار جنگ میان تیم اول و دوم گروه دوم مسابقات جام باشگاه های آسیا بود و هر تیمی در صورت پیروزی می توانست در رده اول گروه خود قرار بگیرد اما طبق پیش بینی کارشناسان تیم الزهرا هم حریف سختی برای شاگردان بانیولی نبود.

شهرام محمودی، مصطفی شریفات، میکائیل تاجر، سعید معروف، وحید سیدعباسی، محمد موسوی، پوریا فیاضی، احسن شیرکوند، علی اصغر رزم فر، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد نظری افشار و علیرضا نصر اصفهانی ترکیب 12 نفره نماینده والیبال ایران را در مسابقات جام باشگاه های آسیا تشکیل می دهند و علیرضا فداکار به عنوان سرپرست، دانیل بانیولی به عنوان سرمربی، عباس برقی و احمد مساجدی به عنوان مربی، مهرداد مهرانپور (آنالیزور)، سعید ضیغمی (فیزیوتراپ) این تیم را همراهی می کنند.  پیمان نعمت‌پور(ماساژور) اعضای کادر فنی تیم والیبال متین ورامین هستند.

سرمربی متین پس از برد نماینده ویتنام در نشست خبری اظهار داشته بود: هنوز تا بازی فینال راه بسیار سختی را داریم و تیمی که می خواهد در فینال بازی کند باید گام به گام قدم بردارد و در هر مرحله ضعف های خود را جبران کند و بهتر شود و همانطور که در بازی قبلی گفته بودم در این بازی شاهد بودید که بهتر کار کردیم.

بانیولی گفت: بازی بعدی ما با لبنان می تواند تکلیف تیم اول گروه را مشخص کند و لبنان تیم خوبی است و امروز بخشی از بازی این تیم را دیدم و همانطور که گفتم در هر مرحله باید تلاش کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

احسن الله شیرکوند در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره روند بازی متین ورامین با نماینده لبنان اظهار داشت: در ست اول نماینده لبنان  بازی خوبی را به نمایش نگذاشت و تیم متین ورامین با استفاده از ضعف دریافت های عقب زمین در تیم الزهرا توانستند از ابتدای ست فاصله مناسبی را  ایجاد کنند و در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 16 به سود متین ورامین به پایان رسید.

لیبروی تیم متین ورامین افزود: در ست دوم سرمربی لبنان سرویس های هدف دار و موجی را به شاگردان خود توصیه کرد و تا اواسط بازی هم این تاکتیک تا حدودی فاصله امتیازی را کم کرد اما در این دیدار حضور تماشاگران ایرانی در سالن و تشویق های بی امان خود، به بازیکنان متین روحیه دوباره داد و این امر سبب شد تا ست دوم با نتیجه 25 بر 20 به سود شاگردان دانیله بانیولی تمام شود.

شیرکوند اضافه کرد: در ست سوم تیم الزهرا که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، بسیار تهاجمی بازی کرد و این مسأله باعث شد تا بازیکنان باتجربه متین ورامین غافلگیر شوند  و در حالی که تا امتیازات پایانی تیم متین ورامین پیش بود اما تلاش بازیکنان الزهرا سبب شد تا این ست با نتیجه 27 بر 25 به سود نماینده لبنان پایان پیدا کند.

وی ادامه داد: تیم الزهرا ست چهارم را نیز بسیار هجومی آغاز کرد اما تجربه بازیکنان متین اجازه خودنمایی به نماینده لبنان را نداد و در نهایت این ست نیز با نتیجه 25 بر 17 به سود متین به پایان رسید و در نهایت ورامینی ها این بازی را با نتیجه سه بر یک، به سود خود تمام کردند.

کد خبر 2268998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha